söndag 28 november 2010

Fredags träningen

I fredags så drog jag och tränade med Arastooo....

Kännde mig GALET TRÖTT... men hoppade lite höjd på skoj. Det var en massa saker i vägen så jag fick springa runt.. Efter många fail på 165cm så var det några löpare som började klappa så jag kände mig pumpad och klarade det :P

Vi båda bänkade också 75kg 2reps, jag var fett förvånade när jag klarade det så jag var ju tvungen att köra igen. 2 veckor innan så klarade inte jag 70kg ens.... men nu så är jag van vid träning. Har gjort 85kg i Nian så det måste jag slå snart!!

Sedan körde jag frivändningar, 40kg 5reps x3, sen sa Carl att man skulle öka med fem varje gång. Så jag fortsatte på 45kg x5, 50kg x5 sist 55kg x5 eftersom man skulle göra 30st sammanlagt.

Sen vare knäböj. Började på 70kg x5. Hann göra 25 st och stannade på 90kg eftesom vi skulle missa bussen men vi missade den iaf :(

Galet träningsvärk
nästan dag men det är najs.. not... Ska sova nu klockan är 6, Bnar ligger och sover hahaha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar