onsdag 1 december 2010

Kanske skippar träning idag...

I Måndags minns jag inte så mycket som hände... jo jag fick G på Svenska provet, mer än hälften fick IG :P
Satt och körde MW2 hela Natten...
Tisdag morgon så skulle vi simma i sumpan. 40 längder, så jäkla jobbigt, jag så ut som en drunknande hund :P
Råkade simma in i Nico så det blev kaos nestan.
På dramat bestämde vi dräkter och sånt, skoj.
Sov på OS lektion, fett skönt hahaha.
Somnar vid 18, vaknade en gång vid 2 men somnade om snabbt.

Onsdag så vaknar jag vid 12 efter att ha sovit i 18 timmar, skulle sovit längre om jag inte hade skola :P
Vanliga lektioner idag. Argumenterar mot Canabiz som vanligt :)

Drar vid träning vid 17 och kommer hem 21, men vet inte om jag ska.... Får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar