fredag 15 juli 2011

Buriram: Ban Sano

SHoo!

Det var long tima ago men i've found an internet cafe now. Skall put up some pictures sen tell something om jag hinner :)

Klicka for bigger bild! <------------------------------------------------


Hade inga skor first days.

Flip Wabaki
Konstiga hens som tror de are birds :O
Birds?
Kokosnuts
Coco
Jag in a tree
Apa
Why you so fat? Umad bro? :)
UMAD?
Jiddrade lite med buffeln :D
Moo
Chillig place som var helt okey.
Ceasars Palace
Karaoke time, didos white flag <3
Karaoke
Risfield close to Eas place.
Ricefield
Skabbiga myror som doing something med mitt spott... :s
Ants
Samuraijen lagar mat och fixar eld :D
Samurai
Nanos jiddrar so me and Antwon gav honom varsin slapp!
Tjockis
Gullig unge till venster :D :D :D
Cute
Hittade worlds finest hat :D
Ronaldinืo
Fell into a mudhole and found a Scimi, true story :P
Beast
Storms aproaching at the boarder to Kambodja.
Storm
Har inte klipp naglarna on a very long time.
Naglar
Buriram PEA, stora svarta afrikaner :P
Darknesses
The opponents teams hejearklack, stor eller hur? :D Vi van med 2-1.
Stor hejarklack...

Jag hade flera bilder men internetupkopplingen is seg... enjoy!
Jag har kul here, born and raised here. En vecka kvar :) saknar friendsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar