söndag 3 juli 2011

Vad jag har saknat datorn. Trip to Patong Beach och Phuket FantaSea

Heej alla, eller ni nu som is kvar.


Jag har inte hunnit vara inne eller updatera eftersom jag har gjort en massa saker. Men nu when jag har at last a dator so jag ska uppdatera lite oftare. Min Swedish English skriver jag because jag inte har aaö here i Thailand :)


Here bilder from idag eller yesterday Sunday den 3 Juli from Patong Beach och Phuket FantaSea. Alla bilder is klickbara ifall ni vill se bigger pictures!!


Cristian med 2 Ninjor when vi tog skydd from regnet.
Ninjor



Lite biff hehe, som sagt odjur when jag eat.

Odjur

Double Bic Mac smakade bra! :D

Min middag :d

Hoppade lite :D

Jumper

En massa jekla fishes.

Fiskar i Phuket FantaSea

Sawatdee...... ILLUMINATI! Sen so is jag dark som en "Niggah" so.. Im black from now on!

Illuminati

Cabaret, den braiga songen.

Willkommen Bienvenue Welcome

Doing a Michael Jackson

Leaning

Rolig skylt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No Happy Ending

Du vet serien Håkans bar? :D

Hakans Bar och Restaurang and Wormeo

Jag var ju best on bilden.

Zooooooom

Doing like Michael Jackson on den lilla plattformen

Yeah Tap tap

Anton tries to hitta efterfest och haffar lite MILFs at the same time.

Milfhunter @Anton Carman

Jag var helt still, det can be done efter lite training.

LSitt

Hade mycket energi so jag gjorde flaggan.

Flaggan

Sen so I climd lite on pelaren. HAHAHAHA APA! :B
Apa

Standing on toes, like Michael Jackson.
Whoa my glasses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar