fredag 14 oktober 2011

Pump up the Battle FINAL 2011

Det var så jäklaa feeeet!!! :D

Okey dagen började med att jag möter upp Aza och Florencia vid kafeterian i skolan och åker sedan till Inspiration 2011 i Fryshuset. Det var första gången jag var där.
Jag hann inte vara där tills det slutade utan drog och dansade vid 17 tiden. Fan vad skönt det var att dansa, måste skaffa knäskydd!

Vid 19 drog jag till Pump Up The Battle Final 2011. Kommer ut från TC och vid plattan hör jag fet musik. Det kom från Lava i Kulturhuset. När jag kommer in så är det folk överallt som dansar till musiken. Musiken var så hög och fet att jag känner hur den rör min kropp(galen bas). Galen känsla så jag börjar kör lite jag med. Det var skön känsla inne i lokalen. Alla dansade, var glada folk stod i ringar och det var 1 i mitten som körde. Jag måste på flera tävlingar. Detta var min första ;) Det blev ett breaking battle mellan 2 i ringen från ingenstans. Fan vad grymma dem var!

Jag hann inte se Preselection men dom som körde efter var för tunga! :D
Det var en liten tjej som var grym på Breaking som mötte en Locking snubbe men när det blev oavgjort och dom skulle köra en gång till så breakade han också från ingenstans! :O Publiken blev helt, jag och Clive blev galna xD Men lil tjejen vann för hon var grym!

Han som vann (Daniel) vann 2 biljetter till Paris och 2 biljetter till dansfestival där och 5000kr i fickpeng! Han var fett grym på House? Lyssnade på musiken, skön flow och känsla.

Lite bilder från min keffa mobil. Önskar att min kamera inte var på lagning, fett grymt att kunna se folk dansa i SLOW MOTION! För saker ser allmänt bra ut i SLOW MOTION! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar