söndag 30 oktober 2011

THE FRESHEST FUNKTASTIC 2011

Lördagen började med att jag drar till Krumpingen. Det var jag och Clive och en snubbe från San Fransisco, minns inte namn :( Det var skönt och köra men skitjobbigt....
Sen drog alla vi till Kulturhuset och kolla på dansare på The THE FRESHEST FUNKTASTIC. Jag ville vara med och köra på Experimental men hann inte skriva upp mig... :/

Det var fet musik, dansarna var tunga, inte lika chill atmosfär som på lava men jag diggar den. Övade lite på min breaking under pausen och träffar på en snubbe som är sjukt grym! Han kunde allt jag ville kunna och har kört lite mer än ett år, jag typ 1 månad så.... Träffade på Malin också så jag fick lite hjälp på House koreografin :)



Popping Kvart: Reazn vs Baby Bang, Baby Bang kammade hem denna. Tunga båda två!
 Popping Kvart: Anik Sensei vs Skywalker, Anik vann hela Poppingen så han fick 2000kr rakt ner i fickan :P
Experimental Semi: Anton vs Maele, Anton vann denna. Love is in the Air, så jäkla roliga hahahaha xD

 Show av Storyboard

 Så fet han va!
Experimental Final: Anton vs Razzle Dazzle, han vann Experimental och Locking!
 Jam på slutet :D
Vinnarna var:
Popping: Anik
Locking: Razzle Dazzle
Experimental: Razzle Dazzle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar