fredag 4 november 2011

House vs Breaking 2011

Lite sen men Detta ägde rum Söndagen 30 Oktober en dag efter Funktastic.
Jag var även med och battlade här. Min allra första battle någonsin hahahahaha! Körde breaking, har kört i cirka 1 månad :D Det kunde gått bättre och nu vet jag vad jag kan bättra på, video kanske jag laddar upp på youtube :P

Massa bilder från min keffa mobilkamera eftersom min kamera är på lagning... Video längst ner!



Jag som kör, var all over the place xD



Maele min krumping lärare, jag e fan äldre än honom men han ser ut att vara 25...

 Carina min breaking lärare :P
 Bboy Lil Rob från Uppsala
 Rama from San Fransisco!
 Finalen, vet inte vilka det e och minns inte vem som vann :((



Bboy Jamie :D
 
 Rama from San Fransisco :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar