lördag 12 november 2011

Time Machine Allstyle Battle!

TJeeena folks!

Idag så har jag dansat fett med! Jag blev liksom försenad till Krumpingen eftersom jag jäste i sängen och Sofia hade sovit över.........
Fick lite stress eftersom vi slutade sent och jag visste inte om jag skulle hinna hem och sedan till Solna Ungdomscafét men jag hann. Som vanligt vare skönt vibe och atmosfär.
Tänkte först ställa upp men folket gjorde mig rädd, hahaha dem var bra! Struntade i det och signade upp mig som "Wormeo" Clive körde också. Jag blev fett förvånad när vi båda gick vidare från Prelims och blev ihop-parad med någon som också gick vidare så det blev 2 vs 2. Detta är mitt andra battle någonsin och jag har dansat i typ 1 och halv år.

Jag och en breaking tjej mötte en breaking snubbe och min lärare som jag hade lektion med 1 timme tidigare xD Vi körde fint men dem var duktigare än oss. Fett glad att jag ställde upp :)

Lite bilder med min keffa mobilkamera, ja ja jag ska hämta ut kameran snarast :P
Jörgen? och Anton Borgström! :P



3 Domare bestående av Anik Sensei(Coco Pops), Jonna och Skywalker. Suddig bild ;)  de sitter på stol....


Min Homeboy Rudee(Clive Rudd) i vitt och hans kompis.


Jag "Wormeo" som kör mot min lärare Maele Reeflex som är bakom en pelare... xD
Lägger snart upp en video på när jag dansar snart nu kanske på söndag :PPPPpPPPpp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar