måndag 24 september 2012

Helgen som vart :P

Yo!

Jag har nog inte gjort så mycket denna helg. I Fredags minns jag inte vad jag gjorde :P men jo nu kom jag på det! Jag var och åt med Grabbzen i Kista :3 Sen snackade vi skit osv.
Min KebabTallrik

Marc's GyrosTallrik

Efter det så drog jag till Bluehill och dansade lite. Först var Marine, Saana och Melli där men jag tog sedan över dansgolvet. Marre vill battla hela tiden asso :( Vi hade lite publik men sen så skämdes Marre och ville inte köra längre xD Jag stretchade efter det. och jag vet inte vad grabbarna gjorde i dansalen asso...
Slog vad med en kompis om vem som splittar först ;)

Blue Hill Fritidsgård


På lördagen så var jag på Toms fest för han fyllde år i veckan. Vilken entré jag gjorde, kommer gående genom bakgården hehe ;) Det första de gjode var att de tvingade mig att dansa! (kännde några där) Träffade Keyvan där hahaha battle mode!! Tom var redigt full asso hahahhahah! Men det var galet kul :)

After dat så drog jag till Giovanni och bara tog det lugnt. Vi spelade Resident Evil 5 och har snart klarat ut den. Galen co-op spel. :) Så åt jag Danilos galna pasta med tomatsås, DAMN!! :d den var för saftig, mums!
Kolla fett snett på mig, e i afrika

Och på Söndagen så hade jag tråkigt så jag började spela Assassins Creed 2, har klarat ut 1:an för inte så länge sen och tänkte köra alla eftersom de finns tillgängligt här hemma i Akalla
I need that, SPECIAL DELIVERY! [BHO]
Jaaa det var min weekend det, hos was yours? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar