onsdag 12 september 2012

Ont i benet

Tjena, hej!

Ja idag så gick jag upp halv 9 och duschade samt åt pann kakor, en korv till lunch efter som jag fick en tidigt lunch och nu så äter jag kött bullar med potatis mos.

Mellan 10 och 19.30 så har jag gått och stått gått upp och ner för en massa trappor som igår.
Dem på jobbet säger att det går över efter en vecka men jag undrar om de dansar eller använder benen lika mycket som jag... :( Så nu har jag ont i benet men det blir bättre imorn :)

Iphone 5 skulle av slöjas av Apple idag! <------ Länk!. Det var ett massa snack på jobbet om det och det finns en snubbe var galen i Apple produkter men han var liksom inte i allas face och snackade om det, skön snubbe det :) Så borde alla fanboys vara tycker jag :D
Iphone 5 /Sweclockers.com

Såg också Emil från Sweclockers idag. Han var och hämtade en HP-dator. Ville bara skrika och skaka hand med honom, EMIL!! HAHAHAHAHAHAHAHA! xD men jag bara stirrade som ett fån.

Ny dag imorgon, hoppas jag inte missar dansen. Vi hörs Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar