söndag 9 september 2012

Helgen Vecka 36. Solna Dagen

Yoyo Guess whos back?! B-) Jag har liksom inte uppdaterat på nästan 1 år! Men nu ska jag sammanfatta helgen som har varit.

Fredag:

Jag hade dygnat hos Felix eftersom han gav mig en keff madrass och sova på och jag kunde inte somna. Så har jag vart hos Marc och tagit det lugnt innan jag drog till bluehill och att ta det lugnt ännu mer.
På Bluehill så blev det inte så mycket ta det lugnt eftersom fritidsgården precis hade öppnats och vi som var där plockade undan saker och städade. När allt var klart så kollade några på film och andra dansade. Det blev fett fräääääsch :D
Damsuger sofforna så de blir fräscha
Krallig Tresor!
Damsuger hela dansalen. Den som kommer med inneskor kastar jag personligen ut!
Fixar golvet i Bluehill


Lördag:
På lördagen så arbetade jag som en voluntär på solnadagen nere vid råstasjön där de skulle avtäcka en staty och OS London 2012 Silvermedaljören Håkan Dahlby skulle skjuta lerduvor.
Vi skulle spärra av vissa områden och folk fick inte gå där av säkerhetsskäl men vissa sura gubbar och tanter ville inte lyssna och gick igenom avspärningen iaf. :P

När det var klart så drog vi till torget och kollade på dansbattle och ett massa annat.
Det var sjukt mycket folk. :) Min kusin Bboy Lil Hoe aka Pumino körde ett solo men han gick inte vidare. Maele Reeflex vann mot Kid Dynamite. Han har vunnit många battles på sistone :D
Håkan Dahlby med Blue Hill
Massa folk som var där och kollade på Solnadagen
Håkan Dahlby
90% Silver! Den vägde mycket!
Bluehill Taxi xD
Nu är det söndag och jag ska till bluehill och chilla ännu mer och dansa med Shaik och Blue Hill Official! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar