tisdag 18 januari 2011

Drömmar och sånt dära

Shoo
Dom dära öronpropparna var ändå helt okej :) Lyckades sova 7 timmar så jag är jättepigg!


Hade en massa drömmar och den första var att jag var en arvinge till nån president och ärvde hans hus. Jag och 3 till. Sen fick vi reda på att det fanns skatter lalala ch jag hittade dem :D Sen vaknade jag upp vid 1.. -.-'


Sedan hade jag en dröm sådära om att jag var i wilda västen och chillade sedan försvann alla människor och monster kom. Tur att jag kunde hoppa typ 5meter upp i luften... haha ;) monstret fick ändå tag på mig och jag vaknade upp vid 3. Vågade inte somna om haha. :(
Nåt sånt här vare. Fast jag kunde hoppa 5 meter  luften :D

Att drömma om att spela spel suger. Jag vill ju spela spelet på riktigt. Jag var en snubbe som jagade en tjej jag var kär i. Hon jävlades och körde runt i en röd bil. Grafiken var typ PS2:aktigt.
Sen blev det fight i skogen FFVII style ;D Fick limit breaks hela tiden och dödade monstret osv... vaknar upp vid 4 sådära lite rädd men somnade om ganska snabbt.
FFVII STYLE...
Vid fem vaknade jag igen av nån konstig dröm där jag och massa andra skulle skapa EMP fält... Grizzly var med :D Var najs att få el i kroppen. Fick en i foten och tänkte IT HURTs SO GOOD!

Har ätit LASAGNE OCH SKA SNART TILL SKOLAN! MÖTA UPP SANNA VID BUSEN OCH SEDAN IDROTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar