söndag 23 januari 2011

Hej alla öh.. lite söndagsläsning!

Haj! ^^^

Välkommen Söndag, och ni, käre läsare. Kul att du, och ni kunde kommat. Jag har inte längtat efter dig, men efter er, lite iaf :P

Jag hade kulT igår. Skoj med andra ord, dock så mår jag inte så jätte bra just nu. Har blivit bakad...
En socker bagare.
Han bor i staden.
Han bakar kakor mest hela dagen........................!

Borde kanske sluta göra nr:14 med folk för jag får inge sömn då. Somnade vid 8 och vaknade vid 10... Flickorna har dragit. Min säng känns så tomt... Åhh det luktar så gott, tjejparfymeri... <(" )
Jag stiger upp och lagar mat. Åt ABSOLUT INGETING igår!
FixadeT myckeT pyTT i pannaT så deT räckerT tillT bådeT morgonT och kvällT!
Innan jag går och äter måste jag gå och... måste ha ett kordord... öhh nu vet jag! Jag måste lägga en Wolthon! eller Nyår! hihihi så busig jag är. Tror ändå ingen fattar och han inte blir sur hihi :3

Besos/ Dagge Daggmask

Ps: Bnar, ja jag har klippt mig! Och tack Hanna för dom 2 inlääggen utan permission.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar