söndag 30 januari 2011

Söndagar

Fett sköönt att vakna upp vid 17 tiden!


Har tänkt på en grej. Söndagar är ju oftast tråkiga och full av ångest. Men när jag var ute och gick så funderade jag på hur söndagar kan vara lite bättre... Jag kom fram till att man borde lyxa till söndagen. Köpa mat man tycker extra mycket om eller köpa något gott och bara ta det lugnt. Inga läxor, inget hassle, inget alls!

Jag gick till ICA MAXI och köpte 1.3KG godis och Energidricka. Det är vad jag kallar njutning. Plus att jag har 3 olika chipspåsar hemma också! Men eftersom jag missade skolan i fredags så ska jag bara göra en svenska uppgift. Nämligen att läsa 3 dikter och svara på frågor. Jag gillar att läsa dikter. Det är najs och befriande på något sätt. Man får en liten insikt i hur personen tänker. Sånt gillar jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar