söndag 12 juni 2011

Fotboll med de små

I fredags så spelade vi fotboll med några småpojkar i skytteholm, det var faktiskt ganska kul :) Det var jag och Hans mot Grabbarna, Adam var en horbög den dagen eftersom han sa att han skulle komma men dök aldrig upp sen så ringer han och väcker Arasto vid 2 på natten.....


Nanos tar av sig kläderna och jagar småbarnen.
Hans kramar om de som gjorde mål.
Arasto släpper in mål hela tiden, skäms!

Anton försöker dribbla av småpojkarna.

När de skulle gå hem kom deras "MILF" och tackade oss grabbar för att vi lekte med smågrabbarna. Léon hade en sparkcykel, spelade WOW och tyckte att jag var skillad på att hoppa.

PS! Jag hoppade över gapet mellan Skytteholmskolans Gympasal och Matsal! :O :D Och häromdagen så frågade en pojke om jag ville ha tuggummi, jag var lite nyfiken varför så jag tog och fick en smäll på fingret så jag skrek i Johannas öron eftersom jag pratade med henne i telefonen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar