måndag 13 juni 2011

Handbollsträning med AIK Juniorerna

Idag vid 17 tiden säger Hans till mig att komma och träna Handboll med de. Jag sa okey och vid 8 var jag där. Hälsade på några jag kände och sedan på tränarna. Minns inget namn, gud vad jag är dålig på att minnas namn!

En av deras tränare sa "Var kommer du ifrån?"

Jag tänkte: Menar han lag eller land?.... hum... Sen så frågade jag honom och han sa lag. Jag sa att jag inte kommer från något lag och att jag knappt har spelat handboll. Han tittade lite fundersam och sa det är bara att börja.

Vi värmde upp med att springa och passa. Sedan körde vi en massa övningar. Tur att jag var lite uppmärksam så jag minns vad "Solfjärden" var för övning. Jag satte fler skott än vad jag missade.
Sedan körde dem typ anfall och försvars match på 4 pers, jag fick kolla på eftersom jag knappt hade spelat. Jag skulle liksom bara förvirra mig själv och inte veta vad jag skulle göra.

Fysen var najs, Det var länge sedan jag tränade så hårt. Det var ganska lätt faktiskt om man jämför med Fysen på Friidrotten med Håkan. Sedan drog jag och Hans till Maxi och där köpte jag mat och gjorde detta i typ 15 sekunder, världsrekordet är på 37 sekunder. Jag var ganska pumpad (Gammalbild)

The Human Flag

Ps: En av tränarna sa att jag var välkommen tillbaka och köra med de om jag ville :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar