torsdag 16 juni 2011

Jag kom, jag dansade, jag fick ligg?

Nej men snubben här -----------------------------------> Jay Garderis måste ju ha fått :D

Jag var fett nervös, hade ingen dans inövat (var lat) så jag körde FREESTYLE! För 1 år sedan skulle jag verkligen inte kunna göra det eftersom jag var keff då.

Innan jag skulle börja skriker så skriker några "AV MED TRÖJAN, VISA MAGEN!" Jag lyfte upp i typ 1millisekund och publiken blev nöjda, de var nöjda över dansen också. Fick många komplimanger och både de jag kände och inte kände. Creeds till Shia(?) som dansade MJ! Att våga göra det på scenen liksom!

En gammal bild på mina abs... :P Dansen made them.
Kyle XY

Sedan hängde jag med Mariam, Neda och Sofia. Vi sjöng karaoke men jag och Sofia somnade i soffan. Sedan togs det en massa webcamfoto! Och lite senare kom Ariana som också dansar.

Webcam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar