fredag 3 juni 2011

Sov inget alls igår natt

Vi satt hela natten och spelade Xbox, jag, Marc, Adam, och Anton. Först körde vi Black Ops sedan Guitar Hero. Vi drog från Marc efter 9 utan att ha sovit någonting. Vi gick till Ica och köpte Donuts och läsk och åkte sedan till Den höga kullen vid Hagaparken.

Först så somnade vi mitt i solen, jag vaknade upp och var helt svettigt och väckte grabbarna. Vi flyttade in mot skuggan och där var det mycket bättre och svalare. Smält Donuts är GOTT!

Hagakullen

Hagaparken
Senare så drog jag förbi Hanna, vi skulle titta på Dansfestival i Lakeside men jag var för trött och somnade. Flickorna hade ruuligt medans jag sov :3
Floo & Hanna <3

Nu sover jag över hos Hanna i hennes supermjukasäng eftersom jag har träningsvärk över hela kroppen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar