lördag 10 september 2011

Håkan Hellström på Gröna Lund

Ville bara säga att alla dessa bilder är tagna då jag höll upp kameran eftersom jag var så kort. Displayen var paj och kikhålet för hög upp så dessa foton är tagna i blindo :D Det blev bra ändå tycker jag!
Publiken

Håkan Hellström

Håkan lite närmare

Håkan närmast

Hurricane Gillbert

Sen så började det regna/dugga <3

Vacker

Helt magiskt vare <3
Jag vad ska jag säga? Han var helt bra, jo lite bättre än mediokert, han kan prestera live!
Förra gången jag var där så spelade flera låtar och körde längre. Men det kanske beror på att förra gången så tjatade vi i 10 minuter(klappade konstant) så dem kom tillbaka ut och spelade några låtar till, denna gång så försvann dom för gott.
Det var ingen som klappade eller ropade "Encore" eller "Håkan, kom tillbaka" så jag förstår ju varför dem inte kom ut igen.

Efter spelningen så hade jag en skön känsla i kroppen, rösten halvt hes och huvudet halvt borta :3 Han var värd dom dära 90 kronor jag spenderade på honom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar