torsdag 1 september 2011

Första Danspasset sen vår typ

Tjaaa :)

Jag försov mig hela dagen idag... :P

Vid 17-tiden skulle jag på möte i stan. Vi satt och snackade om ett spel under utveckling. Det har typ gått snart en månad och nu fick vi pröva på "Demot" Det är under uppbyggnad och har inte ens nått Alpha stadiet. Prövade att spela det idag och det var fett skoj hahahaha. Berättar mer sen!

Vid 20 tiden så drog jag till Bluehill och hade mitt första danspass sen slutet av vår. Jag var fett taggad på att dansa.
På slutet så körde vi Cypher (alla står i en ring och det är en i mitten som dansar) Jag var fett taggad så min Sensei Anik sa åt mig att börja. Jag hade fett kul och njöt av musiken och bara körde på tills jag hörde detta: "Worm ut ur ringen så att dem andra också får dansa!" Hade tydligen kört ett tag hahahaha men det var ju ruuuligt! :D :D Längtar tills nästa vecka! Blir terminskort för mig denna höst.

Detta är Blåkulla aka Bluehill!

Bluehill aka Blåkullan
Ps: Bolt och Fransmannen springer 200 kvalet inatt eller morgon alltså fredag klockan 04:10 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar