onsdag 7 september 2011

Igår och idag

Yo!

Tisdag
Jag sov inget natten till tisdag. Jag kunde inte. Dagen flöt på helt som vanligt fast det var lite roligare, vet inte varför det bara var så. Kanske för att jag hade en lektion med Matilda och Sanna, gud vad snackiga dem var <3 Fick ett minne av dem haha, kommer aldrig mer tvätta ovansidan av denna vänster hand..... eh jo.

Och att jag hängde lite med Floo för första gången på jätte länge. Då blev jag glad. :D

På Styrelsemöte höll jag på att somna, flera gånger. Aza undrade om jag var trött :P Men jag lyckade hålla mig vaken hela dagen. Somnade inte en enda gång! Drack sån här god cola till höger, smakar som jolt -------->

Denna kväll somnade jag lite efter 20 tiden, trots det så kommer jag försent nästa dag(Onsdag) 5 timmar försent!

Eftersom jag är på plugghumör så ska jag försöka plugga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar