söndag 11 september 2011

Helgen och Fest hos ANNA!

Efter Håkan Hellström konserten så skulle jag dra till Sofia men Shayan ringer mig till en fest nära Bromma så jag stack dig. Träffade på min homeboy Christoffer Frisk. Och jag har en video på när jag dansar!!!! YOUTUBE nästa! :P Kaoz fest det var för många personer där. Det blev chill senare.
Tutting
Madina och Shayan


Gick därifrån vid 4 tiden och fick gå 5 tvärbane stationer till Alvik, tåget kom som de skulle. Fick inte vänta alls. Kommer fram till Akalla vid 6 och somnar snabbt. Sofia gillar att väcka mig på morgonen, precis som ett litet barn.... :(

Drog och träffade Vincent och Rasmus i stan på eftermiddagen. FYFAN vad länge sen det var! 4-5 år sen minst! Vi bara chillade galet. Drog till Jerusalem Kebab och sedan drog till ett tak och åt. Fan vad gott det var :d Helt okey vy!



Det var några som festade i närheten, jag klättrar dit ninja style och spanar in läget....


Sen åter till Sofia, månen var ganska najs den kvällen. Vi kollade på en keff Conan film :(
Månen
Dagen efter blir jag väckt av får :( HAHAHAHHAAHHA!
Får?


Min helg var ganska så chill, fuck skolan. No more Mr. Nice Guy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar