onsdag 31 augusti 2011

Double Rainbow!

Tjaaa :D

Jag försov mig idag. Sen hade vi religion och sedan 3 timmar håltimme. Projektarbetet pratade vi om senare, jag är med Jasper. Vid 16 efter Webbdesign fick vi sluta för dagen, gjorde en fett tung video på Windows Movie Maker LIKE A BOSS!
Det började spöregna och det var folk som stod vid utgången och väntade på att regnet skulle avta. Jag körde plogade igenom dem "LIKA A BOSS!"

Skulle hoppa på bussen men eftersom det var tusen pers som skulle på så tog jag cykeln. Det var fett med mys att cykla när både regndroppar och solsken som piskar en i ansikte haha :P

Såg en "Double Rainbow" Men min reaktion var inte som den här snubben hahahaha :) ALL THE WAY ACROSS THE SKY, WOAH!!! OMG... buhuhuuu.... :'( Låter som han får en orgasm... kolla!



Min var ju lite snyggare, kunde vart bättre om jag hade tagit med mig min kamera ^^

1 kommentar:

  1. kokosnöt31/8/11 18:35

    OMFG HAHHAHAHAHHA DOUBLE FUCKING RAINBOW!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera