fredag 19 augusti 2011

Sov 19 timmar

Hej! :)

Det har hänt några gånger att jag har vaknat upp och minns inte ens att jag gick och la mig :O Igår var en av dem.
Jag minns att jag kollade på något på datorn vid 21 tiden och sedan vaknade jag upp vid 04 tiden och visste ingenting. Jag hade några missade samtal och sms men orkade inte kolla på dem, gick upp och borstade tänderna eftersom jag inte gjorde det innan och somnar sedan om. Sen sa min brorsa något på morgonen men jag uppfattade det inte riktigt och somnade om. När vaknade och kollade på klockan så var den 16 någonting. Tänkte att jag inte kan ligga och sova mer så jag steg upp trots att jag kände att jag kunde fortsätta sova. Sov typ 19 timmar.

Modibo som också dygnade med mig sov typ 12, ofta han inte sov mer liksom, jag var helt slut :P

Nu ska jag på en kompis fest, han fyller 18år imorn men fixar festen idag. Fullt med Thaimat och det ska bli kul att träffa honom. Var typ 4 år sen sist tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar