torsdag 18 augusti 2011

Dygnat hos Filip

Shoo!

Asso jag har försökt blogga under natten och dagen men det gick inte att skriva eftersom man inte kunde skriva något? :S

Nu kan jag iaf skriva! :D Vi kollade på en Conan film tills klockan blev 6. Den var fett spännande! Vi, jag, Adam och Modibo aka Diffi orkade inte gå och såva så vi var vaken hela dagen. Vi spelade lite MW2 på min dator, gick till Webhallen och sedan till Lidl. Sen så chillade vi ännu meeeer. Filip vaknade vid 14 tiden sen så försvann han.
Sara hade en vän över, hon heter Moa men kallas för Lea(h?). Dem är 2 elaka åttaåringar! :( Iaf mot mig, och jag vet varför hahahaha.

Drog förbi Lidl igen och köpte lite mer grejer och träffade på IcaMaxi-Gänget hahahaha. Vi snackade lite om min bild sådära. Första, andra och tredje plats får dela på priser till värde av 20'000kr! Kommer hem typ halv sju och ska sova snart. Fan vad jag är trött. Olivia kommer över, ÅH NEJ :(

Länge sen jag skrev så mycke, hoppas ni som orkade läsa njöt av den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar