tisdag 23 augusti 2011

Jag bangade på Prövningen

Hahahaha!

Bara så ni vet så pluggade jag lite inför prövningen men jag kände mig inte riktig redo så jag gick inte dit. Var vaken hela natten också! Med plugg och lite spelade hos Marc. Vad jag är grym på Halo 3!

Halo 3

Träffar Adam lite senare på dagen och chillar hos honom. Sen dök Robin upp! Vi kollade på Boondocks hemma hos mig senare på kvällen.
Jag skulle egentligen träna Handboll men jag hade ju inte sovit så jag ville inte döda kroppen och sinnet eftersom fys ingick :P

Ska nu sova, helst vill jag sova en hel dag, ni vet 24 timmar. Kommer säkert lyckas om ingen stör mig. Kanske stänger av telefonen... Nää jag har bara 2 lediga dagar kvar och jag måste utnyttja dem till max. Sova är skönt men... jag tror nog att jag går upp lite efter tolv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar