onsdag 24 augusti 2011

Dimmiga dar, det var bra dar.

Yooo nu får ni stå ut med mig igen :)

Hur var det nu igen... Ehm just det. Jag träffade Marc och vi drog till ICA Kvantum. Det jobbar typ snygga tjejer där sa jeg till Marc. En av dem är liksom: WOOOOOW :O Nej men typ Damn! She's fine, Ill stand in her queue anytime ya meean ;) Han höll med. Cuba Cola inhandlades och det smake si och så, 7 av 10 (Cola är 10)

Vi chillade hos Marc sen kom Anton och chillade. Han drog vi 1 eftersom han hade skolan. Innan jag skulle dra hem vid 6-tiden så var det jättedimmig, asso sjukt dimmigt! Vid 30 meter började saker försvinna :O Det var länge sen jag såg dimma, typ :P
Dimmiga Dagar

Hemma lite efter 6 och det var sjukt coolt att det var dimmigt ute :D Tänkte äta direkt när jag kom hem men åt lite efter 9 samt kollade MEGAMIND! Helt okey film, inte för dåligt utan lite mer än bra men inte bättre.

Ja nu ska jag ut, ska cykla runt lite med Sofia sen hem och däcka senare på eftermiddag för att sedan vakna klockan 7 på morgonen för att gå till skolan för första gången! Vilken tid vare nu igen.... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar