onsdag 3 augusti 2011

Egen Friidrottsdag

Tjaaa :3

Klicka för större bilder! :D

Idag så var vi och lekte lite vid Kristinebergs IP. Vi körde lite friidrotts grejer. Det var Felix som tjatade på att komma hit eftersom han ville springa 100 meter på tid och hoppa längdhopp.

Jag har gått på friidrott mellan Höst 08 och Höst 09 sen så slutade jag av olika skäl. Jag var en mångkampare :D Blev nyfiken på hur mycket jag hade tappat på 2 år :D

Jag har vart med i SM men blev anmäld till fel ålder så jag hann bara springa 60 meter.

Hehe det verkar som att jag har kvar mitt Acceleration :)

Jag förstod inte vad som hände här när Adam vann. Alla blev jätteförvånade :O
Dem är lika från fot till höft men Arasto böjer fram axlarna därför vann han.
Efter sprintade så hoppade jag längd, Brukade hoppa typ 6 meter på träningarna men har typ 5.70+ någonting på tävling. Denna hopp var lite över 5 meter, 4 centimeter övertramp typ :P
Lite övertramp hahahaha :D
Räknade från övertrampen och det blev typ 5.40 meter! :D Eller så var det inte denna hopp :P
Galet övetramp xD hahahaha FELIX!
Felix hoppade omkring 4 meter, lite längre eller lite kortare
Min teknik är inte så bra egentligen, jag hoppar som jag känner för :)
Det är vanligt att se ballonger i himlen är det är varmt och ljust på kvällen ;3 Felix fotade.
Skulle kolla om jag fortfarande kunde klippa häckar, självtränad. Jag var dessutom med i en 60mH tävling redan efter ett häckpass på träningen, kom 4 på tiden 9,22 eller var det 33 :S..... :D
Kolla på tekniken bara! Jämförbar med OS Mästaren 2004. Fast inte lika snabbt dock, det är bara tekniken som liknar :P Bästa bilden jag kunde hitta som liknade mitt hopp. Han är STOR!

Den här inlägget tog mer än en timme att göra, men jag satt inte med den hela tiden. Det som tog mest tid var att leta upp bilden och fixa till den. Kommentera om du vill :P GODNATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar