fredag 26 augusti 2011

Somnade 00:00 och vaknade typ 17

Jag gick inte till skolan idag....

När klockan var tolv så stängde jag av datorn. Jag hann inte ens se klart filmen jag höll på att kolla på.
Lite efter sju så ringer klockan men jag orkade inte så jag stänger av den, kan väl komma 1 eller 2 timmar försent tänker jag. Vaknar upp vid 14 tiden och tänker: Faaaaaaan jag missade skolan, när slutade jag igen? *Somnar om* Vaknar sedan vid 17 tiden och tänker att jag behöver gå upp.

Drar möter Nikola och sedan ut och äter. Nu chillar jag hos Gabriel.

Ps: Jag har typ missat all info om projekt arbetet. Missade genomgången förra terminen, missade när treorna redovisade sina grejer och berättade om problem som kan uppstå och vad man ska tänka på. Idag missade jag genomgången i aulan, de hade tydligen ändrat något. Jag vet ju inte eftersom jag inte var där hahahaha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar