onsdag 20 april 2011

Besviken

Hej!!

Igår haha, tisdagen så var jag med dem flesta från NvMed1 och Grillade. Själv tog jag inte med något att grilla utan bara dricka ;) Var lite social där på slutet och minglade.

Floo blev kidnappad och och kom inte så jag är ganska så besviken att hon inte kunde säga nej. Vad gör man inte för kärleken liksom eller vad man nu säger... Men lite småsjälvisk av dem tycker jag.

Drog sedan till Grå och spelade Zelda, stämningen var inte som det brukade eftersom Modibo inte var med :(

Bjussar på en bild från några dagar sen.
Superman

Ps: Ett samtal kan göra skillnad, vilket det gör för mig :3

1 kommentar:

  1. alltså nuäre så att jag faktiskt försökte gå därifrån och gick vilse istället, jag gick runt o runt och bara kom till en massa gårdar :/
    jag har inte världens bästa lokalsinne :O för det mesta mins jag saker men när de tog mig dit vi skulle såg jag allt uppochner så jag mindes inte vägen ut ^^
    jag saknade er :3
    hoppas ni hade kul!
    ♥♥♥

    SvaraRadera