söndag 17 april 2011

Gårdagens

Tjaaabaa!

Åh herre vad ont i bena när jag kom hem.... Var en massa folk hos Daniela. Dansade loss på övervåningen. Det var fett varmt, svetten bara rann! Sen så var jag lagom fullm.

Jag är så dålig på att komma ihåg namn. Men jag minns en Toob the Noob :P Dem diggar mitt smek som PP gav mig, "Worm" och sen så kallades jag för "Dansarn" för jag dansade konstant.

Jag och King pissade i kors hahahahah! Tror jag kysste Victor när jag hälsade på honom, vänskapligt kyss asso inte strul och han har en tjej! Jag blev lite woooaaah!? men brydde inte mer om det, vi e bra homies :D Lil Drake blev för full så han spydde, när jag och Hanna gick hem så badade han i badkaret i filsingar :D

Det tog 1timme och 20 minuter från Spånga till Max i solna, Åt mat sen drog jag hem. Somnade typ 6 och på morgonen kom Mor min hem från Neapal :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar