torsdag 14 april 2011

Nationella i Svenska B

Heeej!

Jag gick och la mig vid elva i hopp om att komma i tid till Svenska Nationella provet. Några timmar senare vaknar jag upp av att det är ljust ute. Jag undrar hur mycket klockan är och får lite småpanik!
Kollar på min dykarklocka och den visar tjugo över Sju. Jag har aldrig ställt om den så jag vet inte om den är före eller efter. Kollade på mobilen men den var död!?!?!?! Vafan jag hade fullt batteri innan jag somnade och la 8 alarm! Jag sätter på datorn och kollar så var klockan 25 över sju. Jag känner mig lite lugnare. Men jag måste vara i skolan innan åtta så jag skyndar på mig.

Precis när jag ska ut genom dörren känner jag att jag måste på toa. Jag missade då bussen och kommer försent. Andra insläppet var 8:45 då satte jag mig ner i aulan och började skriva. Jag valde skillnaden mellan live föreställning och inspelat. Nästan 3 timmar senare och drygt 9 sidor så kändes det bra. Hoppas jag får godkänt!

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar