onsdag 13 april 2011

floo :v

Nu sitter du och tittar på mina bilder och drömmer dig bort. Du undrar varför jag inte finns med på nån av dem, det är för att någon måste ta bilden!
Jag är urdålig på att hitta på saker att skriva som har någon logik. Så jag skriver en liten historia istället!

Det var en gång en liten flicka som hade många, många kaniner. Hon älskade alla kaninerna men en dag sa mamma att hon skulle göra sig av med kaninerna, att hon endast fick behålla en av dem. Den stackars lilla flickan blev jätteledsen, hon tyckte ju om alla kaniner! Vissa kaniner, de som inte tyckte om henne blev genast super glada. men de som tyckte om henne blev ledsna. Dagarna gick och hon kunde fortfarande inte bestämma sig för vilken kanin hon skulle behålla. Till slut valde hon, hon valde två kaniner. En höll hon gömd i garderoben och den andra i kaninburen. Det funkade bra till en början men så småningom räckte inte maten till de båda kaninerna eftersom mamma bara gav henne mat för EN kanin, så slutligen dog de båda och flickan blev mycket olycklig.
SLUT

Sådär ja. en liten historia som inte den heller är så logisk. den kanske ska lära en att man måste ibland göra val och inte fuska. eller vara otrogen. HA!
Undra varför jag skrev detta? Må det vara så att kaninerna inte är några kaniner utan en metafor för..? :3
höhöhö
Nu sover du med min nalle. söt!
Sov gott<3
Floo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar