torsdag 21 april 2011

SMS Inkorg

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.
En meningen enlingt mig avslutas med skiljetecken och inte smiley :)



1. Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Rätt åt er ^^ ni spelade inte, ni gjorde volter och grejer (?) ;) :*
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha tss :) <3
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Men oj.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Du menar supervarmt helt fantastisk jätteunderbart väder som gör att man bara vill skutta fram i med sol och blommor på-väder?? ^^
5. Vad säger din pappa innan du går och lägger dig?
Vattenpipa, kom hit :) <3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag vet inte :P Får väl se ^^
7. Vad vill du höra mest av allt?
Jag repar nu, och nej, det är imorgon ^^ Och vi ses på onsdag!
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Du tar verkligen lång tid på dig haha :P
9. Din romantiska replik?
Jaha jovisst, vi kan höras senare :) <3
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Titta ner och bakom :P

Försökte vara ärlig men om jag inte blev nöjd på första så var jag tvungen att ta på andra försöket. Så nu var jag ärlig och sa detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar