torsdag 10 februari 2011

Det är fortfarande vinter SL!!

Shoo
Ouff Kaos idag asso. Trafiken allt! Träningen också!

Börjar hårt på dirren. Direkt på första lektionen. Poppade armen i olika lägen. Syran kom hela tiden. No mercy hos Anik asso :D
Sen körde vi 10 min i armhävningställning men vi gick aldrig ner, samtidigt så skulle man poppa med armen :O 6 pauser på 10 sec. FYFAN VAD JOOOBBIGT! Sedan så slänger han in 5 minuters med armhävningar och bara 3 vila.. :O Detta var ännu värre.....
Sedan jobbade vi med benen. Känner verkligen hur det brinner i musklerna. Syran flöt på. Det var värre än 90 grader. Jag kan garantera dig det!

Efter tortyren så skulle jag på bussen eftersom jag orkade knappt gå men bussen kom aldrig... Hade 3 olika bussar och välja mellan. Ingen av dem kom på 1 fucking timme! SL får fan ta och skaffa fram bussar. Herre guuud! Jag frös så mycket så tillslut så gick jag hem. 40 min gå i snöstörm. DET VA NAJS!!! Bordet gått tidigare. Det ingen energidricka för mig för Maxi hann stänga.....

Ska laga mat och duscha hej!

Ps: Jag älskar mina varma Air Force One! <3

4 kommentarer:

  1. palla davids haha gaay

    SvaraRadera
  2. vem är denna så kallade davids? jag är bara en bloggdödare jag gillar o döda andras bloggar men din verkar vara död redan :P

    SvaraRadera
  3. air foorce :D

    SvaraRadera