söndag 20 februari 2011

Halo 3

Hallå!

I lördags så gjorde jag absolut inget på dagen men på kvällen drog jag till Grizzly och chillade. Vi försökte spela Mercenaries på Resident Evil 5 men det var länge sen vi spelade spelet och båda sög.... Så vi satte på Halo 3 ist. Det var säkert 1 år sen sist....

SHOO 1 DEATHS 10 KILLS!! :D

En ny bana som jag aldrig kört förut :O 74 Kills till mig ;)



Måste bara säga att det finns många NOOBS online. Rentav jättedåliga. Jag brukar ha mest kills och Grizzly lite efter. Men det är kul att vinna, sånt gillar jag :D Awashpath31697 fråade efter lösen hela tiden och ville ge mig Recon. Jag sa att jag inte visste men han tjatade på hahaha. BigMike var fett skön snubbe.

BigMike: Jubox you better team up!
Worm: Yeeah you better team up!
Jubox: *Teamed up*
BigMike: FUucK YeaH!
Worm: Yeah NIGgaaAH!
Awashpath31697: Now that you've teamed up, gimme you password dude. I'll give you Recon.
Everybody: HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAH!! :D :D


Han ger aldrig upp asso! :D Skön kväll. Vi gick o la oss vid 04-tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar