tisdag 15 februari 2011

Skärp dig och börja gå på lektionerna

Shoo,

Ännu ett "det är så vi rullar".... Nej det går inte. Jag måste ta och skärpa mig. Canbiz ringde mig idag och sa till mig att komma till lektionerna och att han var besviken. Jag har vart på 1 av 5. Ska skärpa mig på riktigt. Jag gillar ju datorer så det är ju bara synd när jag missar lektioner om det. Har ju väntat på detta sen Ettan...

Efter att jag har ätit så ska jag, nej jag Måste plugga lite. Läsa lite Kejsarn av Portugalien, göra några uppgifter i Programering och sist kapitel 3 i Lokala datanätverk. Inte mycket jobb alls, om jag är på humör så gör jag klar Sam grejen :)

Ps: Hade 14 missat samtal från Grågris och sms från alla i klassen att jag skulle komma och att jag har IG. Det är kul att dem saknar mig. Ska börja tänka lite mer på andra än bara jag ^^ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar