onsdag 9 februari 2011

Djungelboken på Stadsteatern

Hej Tisdag!
Vaknar 7:30 och börjar packa. Skallen är lite ur balans så det går segt. 7:45 var jag klar men då skulle jag missa bussen. Eftersom vi skulle gymma idag så blir man inte insläppt. Jag tog av mig kläderna och somnar om.......

Vaknar försent haha. Vid 14 tiden typ. Jag drar till skolan. Gör 1 uppgift på Persondatorer och drar till stan med Neda och her friends. Tog ett tag att hitta ett ställe men det blev Sushibuffé på ett ställe nära TC. Sushin var inte så god. Det ska vara ljummet eller varm. Dessa var kalla men jag lyckades trycka i mig 30 st.

Teatern var ändå rätt så bra. 3 timmar gick jätte snabbt! Det fanns coola effekter, najsiga moves och bra skådespel hehe. Får 4 av 5 ööh.. Duvet aaa...

Fick med en bild på scenen innan allting började och innan han sa inga bilder.
Plattan

Men maila om ja ska ta bort om ni ser denna bild!

Godnatt! / worm

Ps: Det fanns några snorungar bakom mig som klappade hela tiden. Det enda man hörde var "lol" skrik eller massa klappande. Applådpundare asso! Det besta var att INGEN klappade efter dom hahahaahahahhaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar