fredag 18 februari 2011

Galen Dansträning

Shoo!

Lite sen till skolan men det gör inget, jag dök ju upp! ;) Skoldagen var väl bra. Ja det var den. Arbetade effektivt typ hela tiden. Träffade Camron, Filip och Tom på bussen hem. Vi snackade om livet bara, saker om förr och nu. Sen argumenterade Filip och Tom om fotboll hela fucking resan hahahaha!

Dansträningen var tungt. Körde samma grej som förra veckan, armövningarna. Och idag så la han till Situpps med popping.... ! Och så var vi flera. Hej träningsvärk imorn säger jag redan nu.....

Eftersom jag gick och lade mig istället för att plugga igår kväll. så pluggade jag i nästan 2 timmar :D när jag kom hem. Började på mitt hälsodagbok, gjorde klart 1 och 1 halv Sam uppgift. Kommer att sova gott nu efter allt detta. Godnatt!!

XOXOXO WORMEO

Ps: Kanske ska börja på handboll, KANSKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar