lördag 19 februari 2011

Fredag idag

HEj!

Jag försov mig och missade Lokala, dagen flöt på. Nästa vecka är det prov i Lokala och Mikroprocessor samt nåt skriv-läx-uppgift i Sam....

Åkte till Kista via Rinkeby och sen buss. Det fanns spya på bussen. Mitt i mellangången på bussen, eeeuuuw!!! Sen kom Grågris på en grej när jag frågade honom en sak. Han är "järn" ibland. Han har åkt en onödig väg till skolan hela tiden. Flickorna inte där! Så jag drog till Astrid där dem va. Floo, Musse, Ass och Sanna :) Sen kom Malin och sen Filip och sen Matias. Ass syster var också där. Galet chill och mys i vardagsrummet. Lyssnade på gamla Hitz For Kidz och sånt dära. Damöbs Vi Rockar Fett och Ingen vill veta var du köpt din tröja. Sånt dära gamla grejer liksom aaduvet...

Bild på när jag försökte fläta Asses hår :P


























Godnatt! xoxoxo

Ps: Sannas hår var fett vacker idag nu när jag tänker på det :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar