tisdag 1 februari 2011

Hans

Jag tänkte: "Man kan ju inte förvänta sig att få en av huvudrollerna i drama pjäsen när man ligger hemma och sover medan alla andra är i skolan och repar eller?"
Jo tydligen. Jag fick det. Men ingen annan ville kanske vara den hahahahah?

Åt en stabil frukost idag! Sen så skulle skriva hälsodagbok på idrotten :( Men kanske bra. Så jag vet vad jag äter!  ÅT galet mycket idag!!! Somnade på Persondator lektionen trots 7 timmar sömn, åt säkert för mycket mat... Galet kul på elevrådsmötet!

Sen gick jag med Florre hem sen drog hon vidare med Malin till kulturskolan. Dom vill att jag ska börja på musikal med dom hajhaha.

Kollade på The Tourist med Adam. Sämsta filmen på länge asso.. Vet inte varföf men den sööög trots att Johnny och Angelina var mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar