onsdag 4 maj 2011

Ballerina Kladdkaka i Pucko

ÅÅh jag var helt slut efter löprundan!

Jag sprang ungerfär 2,6.km på 11 minuter och 30 sekunder, känner mig som en färsking!
Jädrans uppförsbacke! :D Jag var jätte nära på att stanna upp och kollar på utsikten när jag var som högst upp.....  Och så gjorde jag inte det :PPppPPPpPp Ska fixa bild!

Sen så pumpade jag lite när jag kom hem och nu sitter jag och doppar Ballerina Kladdkaka Vanilj i Pucko. Det var inte lika god som med vanligt mjölk eftersom Pucko:t vägrar tränga in i kakan så kakan är typ torr.... :( Men jag är typ redo inför morgondagen! BRING IT!!!!!!!!! :D
Ballerina Kladdkaka Vanilj

Ps: Träffade Stefano idag, han har vuxit om mig och har kommit in i målbrottet! Folk växer upp så fort! För inte så länge var han en liten pojke... Tiden bara flyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar