torsdag 19 maj 2011

Torsdag

Idag kom jag i tid :D

Träffade Linda på bussen och vi snackades lite. Hon var trött :P
På dramat skrev jag klart min analys av djungelboken så jag har INGET kvar där! :D

På Lunchrasten så skrattade jag och Chris åt 2st som "bråkade" Skit ruuuuuligt! :D De brottades överallt, övanför oss i sofforna också! medans vi var mosade under de och garvade ihjäl oss.

Betygssnack på SV och jag fick VG på Nationella i skrivning, har muntliga snart. Mizgin säger att jag har för få VG arbeten så jag kommer att få G i Svenska B!
Hade lite tråk så jag kastade lite suddrester i Patric's hair :P

Chillade med Giovanni efter skolan. Hade både bråttom till Pendeln båda gånger och jag hann båda gånger. Tagliatelle hos Gio var delicious! :d Åt mycket så jag knappt kunde dansa. Och på dansen så körde vi Cypher HELA lektionen. Det var fett skoj men jobbigt.

Lyckades plugga i 30 min när jag kom hem och jag förstod det mesta. Hoppas på ett VG om jag nu kommer i tid till provet.... Och Bellz måste lära sig att säga HEJDÅ! :v

HEJDÅ GODNATT! :D

Ps: I'm sorry if I made you addicted.... or I'm I?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar