onsdag 25 maj 2011

Kul med Orientering vid Rösjön

Kontrollen som inte hade en Stämpelgrej.
Kontroll nr 12
David Poserar Kapten Morgan mitt i skogen :)
David Desimons
När jag gick in i skogen hade jag på mig en tröja, tjocktröja och jacka. När jag kom ut hade jag ingenting av det på mig. :P Det var fett varmt och svettigt!
Halvnaken

Det gick bra. Jag och David hittade alla förutom 17 och 13. Vi fick 150 poäng och det räckte för MVG. David skadade knät när vi sprang ner för det högsta berget i skogen :P
Det var skitkul att orientera. Borde göra det oftare :D

Gud vad jag älskar att springa runt i skogen. Inte att springa på själva stigarna eller ljusspåret utan att bara plöja rakt igenom skogen så snabbt jag bara kan och undvika alla träden och inte snubbla på något. Sedan hoppa från sten till sten och studsa på träden :D :D :D KUUUUL! <3 <3

1 kommentar:

  1. du är välkommen att återlämna min jacka :*
    sees :)<3

    SvaraRadera