torsdag 5 maj 2011

Waving

Då var jag tillbaka från dansen!

Vi chillade mest. Körde Waves och sedan Domino på slutet. Anik sa åt oss att fixa robot dräkter utav svarta soppåsar :O :S Hahahah han menade allvar, vi ska ha på oss det när vi gör vår grej, undrar hur det kommer ser ut :D

Följde med Ronya sen så fixade hon sms biljett till mig ;D När jag stiger av bussen vid Vretenvägen så är det en staket som delar vägen. Jag fick en ryck att hoppa över den så jag var kvar där i 15 minuter och försökte. Det blev ganska många bails. När jag väl kom över ville jag inte sluta, jag körde med väskan på ryggen också :D Staketet var i min bröst höjd

Så nu sitter jag hemma och äter pizza och lyssnar på musik. Det är föreställning imorgon också så jag måste tagga till!

Ps: Hoppas hon orkar väntar på mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar