lördag 21 maj 2011

Penny Stove

Såja! Jag lyckades hehe :D Kolla bara! Min alldeles egna spis ^^ Känner mig som en scout :P

Ifall ni undrar varför jag gör det här så är det för att "spisen är trasig".......!!
Nej men det är "Earth Hour" hos mig.......!!!
Nää faktiskt så har jag inget elektricitet hemma.......!!!

I början så brann det såhära.

Sen så lugnade den ner sig.

Sen så satte jag dit kastrullen, efter typ 7 minuter kokade vattnet.
Sedan så ka jag ner nudlarna och ägget. Det var gott att äta hemlagat :P
Spisen efter använding. Det är inte en engångsspis ifall ni tror det :P
Den går på Rödsprit som finns att köpa överallt, spisen är gjord av 2 skurna burkbotten som jag har pressat ihop samt gjort hål på. Den kallas för Penny Stove men Detta är 50öringsspisen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar