fredag 13 maj 2011

Blogger nere

Shoo!

Blogger har varit nere i typ 2 dagar.... Så jag har inte kunnat blogga :P

I torsdag så var jag med Giovanni hela eftermiddagen. Jag gjorde massa volter och en muscle up, samt sprang uppför en vägg ^^ Sen så dansade jag på kvällen. Det var jättejobbig och mina armar bokstavligen dog. Kunde inte ens klia mig själv i skallen, sen så hade jätte kul med att hoppa över en staket :P

Fredag var chill. Jag ligger helt okey till på Lokala och Sam var chill därmed och Mikro :)
Nu chillar jag hemma med Sanna och Matilda, vi pluggar.

Ps: Jag gjorde klantade till mig idag så nu är jag avslöjad. Vet inte om det är bra eller dåligt men jag hoppas på att allting slutar lycklig. Precis som i denna video..... <3

1 kommentar:

  1. hahaha, taylor swift? :)
    gulligt!
    går det bra att plugga? :*
    hihihihihi. jag saknar faktiskt er :v
    lycka til med pluggandet vi sees!! ♥
    //floo

    ps. AHAHAHAH! för bilden :D den va roulig!;)

    SvaraRadera