fredag 6 maj 2011

Fredag var NAJS

Tjääänaa!

Ehm... Jag försov mig ju somsagt men dagen gick bra. Gud vad jag trivs på scenen :) Inte lika nervös som jag brukade vara.

Efter skolan chillade jag med Neda och Mariam. Jag visade dom "Fylleberget" och Neda flippade hahahah sen så visade jag lite av solna.

Sedan träffade jag Sanna i stan, hon handlade en present till sin far. Det blev en bok "Flyga Drake" i pocketform :D Sen åkte vi buss och jag lämnade av henne vid Södermalm. Vi träffade på några pratglada grabbar på bussen. Nästa gång vet jag vad jag ska säga hahaha.....

Sen så träffar jag Bella med Z på tuben så vi snackade lite om ditt och datt. Springer på Anton, Adam och Nebil vid busstorget. Nebil hade bandage runt skallen och det är en lång historia.......

Träffade sedan Dexter, Jonas, Daniel och en snubbe vid Lidl sedan Nikola på Maxi Och Topp på Max Sen så sprang jag på en massa andra som jag inte orkar skriva om :P


Ps: Katten gav mig en Tummen Upp! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar