tisdag 3 maj 2011

Karma

Hm....

Jag ska berätta lite om vad som händer. Jag hade värsta drömmen, det var så mysigt! Kan det vara täcket? Nej vem vet... Men jag vet att klockan var fett mycket när jag vaknade och jag skulle inte hinna till Svenskan så jag hoppade över det.
Lite självisk fast ändå inte. Om jag gick på svenskan så är det ju bra för mig men att jag inte gick för jag orkade inte var också självisk..... hm....

Sen så har jag vart mätt hela dagen, åt på Subway och sedan Burger King och sedan Bio. Såg på Sucker Punch. Allt detta för 70kr för jag blev bjuden. Detta var bra grejer men snart så kommer dåliga.
Karma
Imorgon vill mor min prata med mig angående festen jag hade för ett tag sen. Grannarna klagade och en barnvagn gick sönder... Ja det var dåligt jag fick betala en stor summa!


Ps: Min mobil har lite batteri så jag hoppas den överlever morgondagen så att den kan väcka mig. Jag ställade även min dykare men han är inte så pålitlig så antingen dör mobilen och han är tyst eller så blir jag väckt. Vi får se hur det går, om karma vill mig väl..... Så så får vi se hur Mizgin vill att jag ska göra med Svenskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar